Reklamacje i zwroty

ZWROTY

Klient ma prawo odstąpić od umowy sprzedaży zakupionych produktów w ciągu 14 dni od ich otrzymania.

Odesłany towar powinien być w stanie nienaruszonym tj. posiadać wszystkie metki, być czysty oraz nie posiadać żadnych zapachów np. perfum ani uszkodzeń a także musi być starannie zapakowany i zabezpieczony na czas transportu. Wraz z odsyłanym produktem lub produktami Klient jest
zobowiązany zwrócić wszelkie gratisy.

Aby dokonać zwrotu/wymiany towaru należy wypełnić dołączony formularz zwrotu/wymiany z podpiętym dowodem zakupu (paragon lub faktura VAT), zapakować razem z produktem i wysłać na adres:

CLARISSA
UL. Brezy 28
45-317 Opole

Formularz zwrotu/wymiany – do pobrania

Uwaga nie przyjmujemy przesyłek odesłanych do nas w formie „za pobraniem” lub do paczkomatu.
Pieniądze zwracamy na rachunek bankowy wskazany w formularzu maksymalnie w ciągu 14 dni.
Koszt odesłania towaru pokrywa kupujący.

Wkrótce uruchomimy e-zwroty Poczty Polskiej.

 

REKLAMACJE

Reklamowany towar wraz z wypełnionym i podpisanym formularzem oraz dowodem zakupu należy odesłać na adres:

CLARISSA
UL. Brezy 28
45-317 Opole

Uwaga nie przyjmujemy przesyłek odesłanych do nas w formie „za pobraniem” lub do paczkomatu.
Formularz reklamacyjny– do pobrania

Zwracany przez Klienta Towar powinien być czysty i zostać opakowany w odpowiedni sposób, zapewniający brak uszkodzeń przesyłki w trakcie transportu.

Reklamacje rozpatrujemy w terminie do 14 dni od otrzymania przesyłki, a o jej wynikach poinformujemy droga emailową.

Reklamowany produkt naprawiamy lub jeśli jest to niemożliwe wymieniamy na pełnowartościowy taki sam produkt. W przypadku braku takiego samego produktu CLARISSA zwróci koszty poniesione przez Klienta na konto bankowe.